Jeszcze wprawdzie nie jest gotowy, ale już teraz stanowi świetny pretekst, by wyjść na powietrze i się poruszać. Uaktywnia ciało i zmysły, a co najważniejsze – integruje dzieci z dorosłymi. Wszyscy razem przygotowujemy teren pod nasz ogród – nieważne, czy chłopiec, czy dziewczynka, nauczyciel czy uczeń, rodzic czy babcia – wspólnymi siłami przekopujemy trawnik i sadzimy ozdobne rośliny. A pierwsze efekty naszej pracy widać gołym okiem – posadziliśmy floksy szydlaste, cebulki szafirków i krokusów oraz wrzos. Niebawem pojawią się pozostałe rośliny – wszystko po to, by na wiosnę cieszyły oko kolorowymi barwami i urzekajacymi kształtami. W planach mamy także warzywa i owoce.
W pracy pomagali nam: p. Paulina Przepiórka, p. Tomasz Przepiórka, p. A. Kranc-Orłowska, p. J. Hajdziony, p. K. Nowak, p. W. Bąkowska, p. M. Bąkowski oraz p. M. Urbaniak.
Dziękujemy: Judycie Fluder, Wirginii Hajdziony, Zuzannie Kranc-Orłowskiej, Mai Kranc, Yurii Sydorenko, Kacprowi Kuświkowi, Piotrowi Przepiórce, Alicji Przepiórce, Jessice Piotrowskiej, Justynie Piotrowskiej, Alanowi Piotrowskiemu, Maćkowi Kajserowi oraz Ani Nowak i Madzi Błaszczyk z klasy 5a